الحكاية ابتدت لما قابلتها بالصدفة بعد سنين كتير (الجزء الاول
)
#جارتي ندى كنا صحاب من واحنا اطفال بنلعب سوا وبنروح المدرسة سوا وبنعمل كل حاجة مع بعض، لحد مافرقت بينا الايام وانتقلنا لمدينة جديدة وبيت جديد.. مكنتش متخيل اني هرجع أشوفها تاني .. في يوم كنت مسافر رايح اسكندرية والطريق كان متعب جداً قررت ارتاح شوية من السواقة واشرب حاجة .. دخلت الاستراحة وفي انتظار مشروبي وفجأة.. حد بيخبط علي ضهرى " شادى انت شادى صح؟ " بلتفت لقيتها هي.. ندى♥️ صديقة عمرى ماصدقتش نفسي من الفرحة اني شوفتها .. بدون تفكير حضنتها وحسيت انها استغربت اني عملت كدا بس عدتها .. اتكلمنا وحكينا في كل حاجة حصلتلنا من يوم مابعدنا عن بعض .. والمفاجأة الأكبر ان سكنها الجديد قريب جداً من شقتي في اسكندرية 🤩 كنت حاسس اننا رجنا اطفال تاني وكل حاجة عشناها سوا كانت بتجرى قدام عنيا بشغف للأيام دى قوى جداً 🥹 بعدها اخدنا رقم بعض واتفقنا أننا هنتقابل تاني يوم وكل واحد مننا اخد عربيته ومشي.
تاني يوم مكنتش قادر استني الميعاد خرجت قبل الميعاد بساعة وفي طريقي كنت محتار اجيبلها ايه هدية.. افتكرت انها زمان كانت بتحب الورد والشيكولاتة بجنون لدرجة أن سنانها كانت علطول بتشتكي منها .. فدخلت محل ورد واخترتلها أرق بوكيه ورد وجواه شيكولاتات كتير 💐 .. كنت متشيك ولابس أشيك بليزر عندى وحاطط برفاني المفضل وأخر روقان 😌 .. بعدها طلعت علي المكان اللي اتفقنا نتقابل فيه هو كافيه معروف في اسكندرية علي البحر ولما وصلت قبل الميعاد بحوالي نص ساعة اكتشفت انها وصلت بدرى هي كمان .. سألتها سؤالين مش قادر انساهم لحد النهاردة .. " هو في جمال كدا في الدنيا؟! " ساعتها بصت في الأرض ووشها ضرب الوان من الخجل ☺️ وبعدها سألتها عن السبب اللي خلاها تيجي بدرى عن المعاد؟ .. واكتشفت أنها نفس السبب اللي خلاني اجي بدرى انا كمان،
قعدنا تقريباً اكتر من ساعتين بتكلم بشغف شديد عن زمان ودلوقتي وذكرايتنا سوا لدرجة أننا كنا ساعات بنتكلم في نفس الوقت 🖤 وفي نص الكلام لقيتها بتقولي انت ليه لسه مارتبطتش لحد دلوقتي قولتلها اني اتغيرت كتير عن زمان وحكيتلها بصراحة عن عيوبي واني ازاى بحب اكون انا المسيطر علي العلاقة واني محتاج بنت تكون بتحب تسمع الكلام وان دا بقي صعب اوي اني الاقي البنت دى وفجأة قاطعتني وقالت "شادى.. اللي انت بتقولوا دا انا بحس بحاجة تشبهه كدا وساعات بحلم بأني مع حبيبي وبطلب منه أنه يحضني بقوة واوقات بطلب منه يكون خشن معايا.. غريب اوي الموضوع دا" .. انا فاكر ردى عليها كويس قولتلها "تفتكرى الدنيا هتودينا علي فين يا ندى؟ " ضحكت ساعتها وقالت بهزار "علي السجن ياسي شادى 😁" بعدها حسيت ان الوقت اتأخر وصلتها لحد البيت بعربيتها ورجعت اخدت عربيتي ومشيت .. بصراحة ماقدرتش انهي اليوم كدا وكلمتها بالتليفون اول ماروحت واتطمنت عليها واتكلمنا شوية وبها سألتها.. "فاكرة يا ندى لما كنا بنلعب الشايب زمان وخسرتي فاكرة طلبت منك اية" .. قالتلي "اه طبعاً فاكرة وفاكرة كمان انك ربطتني من ايدى وبوستني بالعافية وزعلت منك اوي 🙄".. بعدها سكتنا لحظة ولقيتها بتكمل كلامها... "طب تعرف اني افتكرت دا مرة لما كبرت شوية وكنت بحس بحاجات غريبة" ولما سألتها قالتلي انها كانت بتحس انها دايخة شوية بس حاسه بشغف للي حصل ده .. معرفش ايه اللي خلاني اقولها اني كنت هبوسها قدام الناس النهاردة بس مسكت نفسي 😁 فعلا كنت هعمل كدا انا أصلاً مجنون وعارف نفسي طالما جت حاجة في دماغي هعملها 😎 وبعدها غيرت الموضوع بسرعة واتكلمنا في حاجة تانية لحد ماحسيتها سقطت كدا قولتلها ترتاح وتنام ..
تاني يوم الساعة ٢ الضهر لقيتها بتتصل عليا انا عايزة اشوفك ساعتها كنت اخدت لطشة برد محصلتش قولتلها طب خليها بكرة جسمي مكسر .. لقيتها بتقولي لازم اجي اطمن عليك .. قولتلها تنورى بس انا قاعد لوحدى في الشقة قالتلي هطمن عليك وانزل .. لحد ماهي جت كانت درجة حرارتي ارتفعت اكتر قومت فتحتلها الباب بالعافية لما لقيتني كدا قالتلي أسند عليا ودخلتني الاوضة بتاعتي وعملتلي كمادات ماية وبتشربني عصير وبدون اي مقدمات لقيتها بتاكل شفايفي (بوسة بجد مش قادر انساها) 😍 رغم اني تعبان ومش حاسس بجسمي الا اني حسيت البوسة كإني فايق وزى الفل .. مسألتهاش حتي عملت كدا ليه ولقيتها حطت راسها علي بطني ووشها كله خوف عليا وبتضم نفسها عليا زى المجنونة .. انا استغربت بس بصراحة كنت مبسوط اوى من طلقائبتها وطلبت منها تنزل علشان ماتتعديش مني وتتعب أو يجيلها برد وفعلاً نزلت ولما روحت فضلت معايا علي التليفون لحد مانمنا ♥️♥️
اليوم اللي بعده اتصلت عليها "ندى.. عايز اقابلك علشان مسافر بكره نتقابل فين؟" قالتلي "طالما مسافر يبقي خليك مرتاح في البيت وانا هعمل الغداء واجي ناكل سوا ونقعد شوية" .. قولتلها تمام مستنيكي وفعلاً في اقل من ساعة كانت بتخبط عليا دخلت وقعدت قولتلها هقوم احضر الاكل قالتلي "لا انت تقعد باشا كدا وانا هحضرلك الغدا واكلك بإيدى" .... قولتلها مش عايز اتعبك قالتلي "لا انا عايزاك تتعبني" مفيش دقايق ولقيتها محضرة الاكل وفعلاً بتأكلني سألتها معقولة الدلع دا كله؟ 😍 قالتلي انت تؤمرني يا سي شادى (بهزار) ... بعد الغدا قعدنا نلعب اسئلة وفي نص اللعب سألتها "ايه اكتر حاجة تفرحك لو عملتها؟"
قالتلي باللفظ كدا "عاوزاك تحققلي حلمي اللي قولتلك عليه قبل كدا" .. انا بقيت عامل كدا 😮 .. قولتلها مش هتستحملي قالتلي هنجرب .. بصراحة مافكرتش لحظة ولقيت نفسي قومت من مكاني وشيلتها علي دراعي واخدتها علي الاوضة وهي عمالة تضحك 😂 وتقولي والله مجنون لحد ماوصلت السرير ورميتها عليه وهي مش بتبطل ضحك بصراحة استفزتني 😂 وطلعت الغول اللي جوايا شديتها من رجليها نيمتها علي ضهرها وطلعت فوقها وربطت ايديها في السرير بكيس مخدة ومحستش بنفسي الا وانا ايدي علي رقبتها وبهمس في ودانها وبقولها "انتي ملكي" فجأة حسيت بعينها قلبت وبقت نظراتها orgasm كدا 🤤 وبتحاول تقرب من شفايفي وعايز تاكلها قعدت اقربها وابعدها علشان اجننها وفي نفس الوقت اللي بخليها تبوسني ايدى علي شعرها وبشدها منه بس مش جامد اوي ...
مع تحيات صفحة (حكايات سادي وخاضعة)
الي القاء في الجزء التانى 🖤
تعليقات
إرسال تعليق